środa, 11 kwietnia 2018

ANIOŁEK NA KOMUNIĘ ŚWIĘTĄ

Dobry wieczór! :)

Kochani, zapraszam na mój profil FB oraz Instagram - tam naprawdę cały czas coś się dzieje :) Uwierzcie, że działam! Znowu robię to, co kocham, czyli tworzę moje anioły :) Uwielbiam każdego z nich i cieszę się, że podobają się innym. To właśnie Wy dodajecie mi siły i motywacji do dalszej pracy.


A dzisiaj przedstawiam Wam aniołka na Komunię Świętą dla dziewczynki. 
Nietypowo - nie w albie, nie w bieli i nie w różu. Ale za to w przepięknych odcieniach niebieskiego, z dziewczęcym wiankiem i z uroczym misiem.





Dziękuję, że jesteście! Dziękuję, że pamiętacie! Dziękuję, że po takim czasie nadal obserwujecie moje anioły w blogosferze! 

Pssst! Ostatnio poszalałam na pewnym portalu i zrobiłam rękodzielnicze zakupy. Szykują się nowości!

Pozdrawiam serdecznie!

Ania

3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)