środa, 2 grudnia 2015

PIERWSZY ŚWIĄTECZNY ANIOŁEK


Dzień dobry!



W końcu się udało! Jest i on - pierwszy w tym sezonie świąteczny anioł :) Zapraszam do oglądania zdjęć!




W tym roku powstało mało ozdób świątecznych, a wśród nich tylko cztery duże anioły. No cóż, jakoś nie mogłam się zabrać do pracy, plecy bolą coraz bardziej od schylania się nad stolikiem a i brzuch trochę przeszkadza :) Trzeba się więc było ograniczyć. 

Aniołek leci na zabawę u Diany.


A tymczasem w kocim świecie...


Dziękuję za odwiedziny!



Pozdrawiam,
Ania

12 komentarzy:

  1. Aniołek przepiękny, ta gwiazdka wyszła Ci super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś próbowałam takiego zrobić ale mi nie wyszło tak idealnie jak Tobie dlatego podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wprawy metodą prób i błędów :D Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ojejku jaki piękny ANiołeczek !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny aniołek a sierściuchy do zakochania :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny aniołeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, Ja co roku sobie obiecuję, że też sobie ulepię jakiegoś Aniołka, i jak co roku na obietnicach się kończy. Ale mam chęci... hii, hii, może do świat jeszcze się sprężę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, może jeszcze się uda :)

      Usuń
  7. Uwielbiam Twoje aniołki, każdy następny przebija poprzedniego!!

    OdpowiedzUsuń
  8. noo alez cudowne ze napatrzec sie nie moge :) rewelacja :) pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)