sobota, 1 października 2016

ANIOŁEK INNY NIŻ WSZYSTKIE


Dzień dobry!

Nie będę się tłumaczyła ;) Bardzo chciałabym wrócić do aniołków, jednak Filip absorbuje mnie w 100% wstając o 5 rano (niezależnie od pory pójścia spać) i ucinając sobie w dzień coraz krótsze drzemki. Taki los ;) 

Aniołek inny niż wszystkie poprzednie. Zrobiony na zamówienie, miał jak najbardziej przypominać tego z ostatniego zdjęcia, który troszkę ucierpiał :) Zapraszam do oglądania zdjęć!









Dziękuję i pozdrawiam!
Ania

16 komentarzy:

  1. wyszedł ślicznie, dobrze że wróciłaś, powodzenia mamo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny aniołek. Bardzo podoba mi się jego sukienka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inny ale tak samo rewelacyjny jak wszystkie Twoje aniołki :)
    Ty masz teraz aniołka Filipka i to on ma najwyższy priorytet, także myślę że wszyscy rozumieją doskonale :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Aniołek, bardzo mi się podoba Kochana jak zwykle z resztą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :), inny ale jaki cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Równie piękny jak wszystkie poprzednie! Nic dziwnego, że przy Filipku nie masz czasu na inne aniołki:) Pozdrawiam cieplutko)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny aniołek .Pozdrawiam Ciebie i synka)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wyjątkowy!!! Oczarował mnie! I te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana do aniołów trzeba mieć serce, a ty je właśnie masz. Każdy jest inny i wyjątkowy. A ten jest piękny. Sama próbowałam je robić, ale nie oddałam im całego serca i może też dlatego nie kontynuuje przygody z nimi ;).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie dzisiaj najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczną ma sukieneczkę i buzię taką spokojną

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)