środa, 22 stycznia 2014

ANIOŁY NA DZIEŃ BABCI I DZIADKA

Witam po tej długiej przerwie ;)
Niestety przygotowanie się do sesji zajęło mi tyle czasu, że nie starczyło mi nawet minuty na wstawienie jakiegoś nowego postu. Dlatego dzisiaj dodam dwa! A to dlatego, że nie chcę mieszać wątków ;)
Po pierwsze chciałabym Wam zaprezentować moje aniołki na Dzień Babci i Dziadka. Pierwsze, które wykonałam wyglądały tak:



Jak widać, każdy jest innej wielkości i szerokości, ponieważ robiłam je "na oko". Zaś kolejne, które zrobiłam już pod zamówienie klientki sukienkę miały zrobioną od szablonu. A wyglądało to tak:

Co prawda aniołki doskonałe tak samo na tą, jak i na inną okazję ;) Uniwersalne, rzekłabym. Jak widać wciąż jestem zakochana w pakułowych włoskach ;) Znowu zmieniłam za to oczka - tym razem aniołki zyskały kolorowe tęczówki ;) I pięknie!
Przyznam, że chciałam zrobić zdjęcia w czasie pracy, żeby uraczyć Was jakimś kursem, jednak musiałam się spieszyć (sesja!) i nie dałam rady... Ale muszę powiedzieć, że urzekły mnie te anielskie buźki i niezmiernie ciężko było mi się z nimi rozstać ;) Dlatego jeden aniołek chyba jednak ze mną zostanie! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)