czwartek, 2 stycznia 2014

WITAM W ROKU 2014!

Halo, halo :)
Witam wszystkich w Nowym Roku 2014! Mam nadzieję, że Sylwester był udany, a zmęczenie po całonocnej zabawie zdążyło już Wam minąć :) Osobiście jeszcze odsypiam, bo mam dwa dni wolne :) I życzę Wam wszystkiego dobrego - aby ten rok był lepszy od poprzedniego!
Tak jak obiecałam w poprzednim poście - dzisiaj zdjęcia aniołków z tabliczkami na dowolną dedykację. Pierwszym obdarowałam już pewne osoby ;) Aniołek ma małe afro, ponieważ ostatnio poczułam sentyment do pakułowych włosków :)





 Kolejne dwa aniołki nie mają jeszcze właścicieli, także jeśli ktoś jest chętny to proszę o wiadomość :) Na pewno komuś z Waszych bliskich taki prezencik sprawi dużo radości! Pakułowych włosków ciąg dalszy - afro oraz włosy proste jak druty :D Tym razem rozjaśniłam środki płatków różyczek żółtym kolorkiem :)




Kolejne dwa aniołki powstały z myślą o walentynkach :) W serduszku wystarczy wpisać imię ukochanej osoby i prezent gotowy! Nieskromnie powiem, że bardzo mi się podobają kolorki :) Na zdjęciach może słabo to widać, ale na ciemnym tle wykończenia sukienki są błękitne i białe kropki. Aniołek z lewej ma klasyczną u mnie aureolkę z tyłu główki, zaś ten z prawej zyskał "berecik" ;) Jak widać - ciągle pakułowe włosy!


I na końcu maleństwo, które powstało z resztek masy :) Pokusiłam się o wykonanie rumieńców różem do policzków (do tej pory robiłam je rozwodnioną akwarelką). Aniołek ma z tyłu haczyk i jeszcze nie zdecydowałam się, jakie jest jego przeznaczenie - może zawieszka na choinkę, a może ozdoba do prezentu. Jak kto woli ;) Ważne żeby cieszył oko!


I to by było na dzisiaj tyle :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na FB https://www.facebook.com/odtworczo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)