sobota, 28 grudnia 2013

AUTKA Z MASY SOLNEJ

Witam po świątecznej przerwie :)
Aktualnie przygotowuję aniołki z tabliczkami na dowolną dedykację. Myślę, że w kolejnym poście umieszczę już ich zdjęcia. Ale to w najbliższym czasie.
A powracając do tematu chciałam Wam powiedzieć, że zebrałam już trzy zamówienia na samochody z masy solnej :) Dobry prezent dla kogoś zafascynowanego swoim autkiem!
Pierwsza była Dacia Logan, którą zamówiła moja sąsiadka dla swojego męża. i to dopiero było wyzwanie, bo nigdzie nie znalazłam informacji, jak mogłabym coś takiego wykonać. Ale pokombinowałam iii... WYSZŁO! :)


Można? Można! I niedługo po opublikowaniu zdjęć na FB dostałam kolejne zamówienie. Tym razem miał to być Fiat Cinquecento. Było łatwiej, ponieważ wiedziałam przynajmniej jak zacząć ;) Wymaganie klientki było jedno, ale konkretne: kolor! :) Istotne były srebrne drzwi.
Kolejne zamówienie było chyba największym wyzwaniem - Opel Astra kombi. Nie było lekko :) Musiałam do niego podchodzić kilka razy. Ale i tym razem podołałam (mam nadzieję ;)). Autko miało być wierną kopią oryginału - bez czarnych listew, relingów na dachu oraz z siedmioramiennymi felgami. Robiłam co mogłam ;) A poniżej owoc mojej pracy.
 I powiem Wam, że jak już znajdzie się swój sposób na robienie takich samochodów to można je robić non stop ;) Jeśli ktoś będzie chciał się dowiedzieć, jak ja podchodzę do autka to chętnie podzielę się wiedzą w formie fotokursu podczas wykonywania kolejnego zamówienia ;)
Pytania? :)

4 komentarze:

  1. Świetne te autka :) I blog również bardzo ciekawy, chętnie tu będę do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i równie serdecznie zapraszam częściej ;)

      Usuń
  2. W jakiej cenie można dostać takie autka? Są PRZEgenialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Autka są w cenie 30zł jeśli chodzi o standard, ale oczywiście każde zamówienie jest indywidualne ;)
      Po więcej informacji zapraszam na FB (facebook.com/odtworczo) albo na maila: ann.wlo@wp.pl
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)