piątek, 17 kwietnia 2015

FIOLETOWA ANIELICA


Dzień dobry!
Piątek, piąteczek, piątunio - na szczęście wolny :)) Szkoda, że pozostała część weekendu pracująca... Ale cieszmy się tym, co mamy :) Słonko świeci, więc nie ma co marnować dnia :) Zabieram się do pracy!


A Wam chciałam pokazać fioletowego aniołka, na którym trochę eksperymentowałam z włosami :) Ostatnio powstało kilka aniołków w lokach, ale ten był pierwszy :) Cały w fioletach, ponieważ lata sobie w mojej sypialni :) 





Niestety aniołek był kontuzjowany. Spadł ze ściany, do której był przymocowany taśmą dwustronną montażową i się połamał... Nóżki osobno, skrzydełka w rozsypce, przepołowiony... Co miałam zrobić? Posklejałam :P Nie umiem tak po prostu go wyrzucić :) Mąż się śmiał, że będę z nim miała więcej pracy niż przy puzzlach :) 

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :))) Cieszę się, że oczytany aniołek spodobał się Wam równie bardzo, jak mi :) 
Serdecznie witam nowych obserwatorów! Czujcie się jak u siebie :) 


Pozdrawiam!
Ania

P.S. Na koniec jeszcze szajba mojego Kota :)

12 komentarzy:

  1. Prześliczny aniołek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu aniołek jest rewelacyjny, nowe włoski idealne, sądzę że na zdjęciu przedwypadkowy, ale jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny aniołek a jego włoski ślicznie ułożyłaś :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny , myślę że w każdym kolorze taki będzie cudnie wyglądał
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszły te loki, aniołek prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny aniołek, a oczka ma obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kot! No rozpływam się na tym języczkiem :D Moim też tak czasami odbija i miotają się jak szalone, dosłownie skaczą po ścianach (dobrze że mamy zmywalne farby!).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha mój kot ma dokładnie taka minę jak dostaje świra i skacze po łóżku ja wariat :) a aniołek prześliczny, oczka ma takie rozkoszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy fiołkowy aniołek :) i te trzepoczące rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blond loki to jest to, co lubię najbardziej :D I te słodkie oczka! Piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj jaka śliczna! A stópki ma megasłodkie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)