piątek, 3 kwietnia 2015

ANIOŁEK Z ZAJĄCZKIEM


Dzień dobry! :) 

Szybciutko, zanim wyjdę do pracy, postanowiłam dodać jeszcze jeden post :) A to wszystko przez to, że nie pokazałam Wam jeszcze kilku wielkanocnych prac! Nie mam w zwyczaju pisać codziennie na blogu i przez to porobiły mi się zaległości!
Na zamówienie powstał jeszcze jeden aniołek z zajączkiem. Podobne mogliście już oglądać TUTAJ. Jak to w rękodziele bywa - nie ma powtórek :) Dlatego też "nowy" aniołek różni się od poprzednich. Chociaż do pewnego momentu myślałam, że robię go identycznie :D Może przynajmniej teraz mojemu Mężowi zajączek nie przypomina pieska :)))



Dziękuję za odwiedziny i za komentarze pozostawione pod poprzednim postem! Cieszę się, że owieczki spodobały się Wam :)) Dzisiaj zostaną dostarczone do nowych właścicieli i jestem ciekawa, kto zakocha się w bulbasku :))

Po raz kolejny żegnam się świątecznie :)) Wszystkiego dobrego!

Ania

10 komentarzy:

  1. Aniu śliczny aniołek i zajączek :) Gratuluje wygranej w PWC :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne niesamowite połączenie :) Ślicznie sobie radzisz :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek cudeńko:) a zajączek jest przeuroczy:) WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANA:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny ten zajączek! Tak sobie myślę, że mi przydałby się taki anioł od kotów - z kotem na rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny i zajączek i aniołek i pieska już na pewno nie widac:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zabawny aniłek i zajączek. Bardzo pozytywne towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zabawny aniłek i zajączek. Bardzo pozytywne towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu dziękuję i Tobie również życzę radosnych Świąt ,smacznego jajeczka i dużo słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny aniołek :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny zajączek :), aniołeczek oczywiście też :). Mokrego dyngusa :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)