sobota, 11 kwietnia 2015

"TWARZOWY" ANIOŁEK

Dzisiaj będzie o aniołku innym niż moje dotychczasowe - aniołku z laleczkową buźką :) 

Pierwszy raz zobaczyłam "twarzowe" aniołki mniej więcej 1,5 roku temu na blogu Oliwii. Wtedy pomyślałam sobie, że takie cuda nie mogą powstawać z masy solnej :) Ale obiecałam sobie, że kiedyś spróbuję takiego zrobić! Zabierałam się do tego i zabierałam. Aż o moim zamiarze przypomniała mi Edyta, u której od jakiegoś czasu można podziwiać cudne laleczkowe aniołki :))

Zabrałam się do roboty! Kupiłam, co musiałam, złożyłam ofiarę, a następnie wyrobiłam masę solną...




I powstało takie cuś :) Jednym się podoba, innym nie. A jakie jest Wasze zdanie? Ja jestem zadowolona :) To prawda, że wielkookie aniołki są takie "moje", ale czasem trzeba wprowadzić trochę czegoś innego dla odmiany :)


Spokojnej i pogodnej soboty!
Ania

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny aniołek:) Najbardziej podobają mi się usta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę inny od poprzednich, ale nie widze powodu dlaczego miałby się nie podobać. Bardzo ładny aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wbiło mnie w siedzenie:) jest śliczny, tamte są Twoje, faktycznie, ale takie też mogą stać się Twoje, jest ładny inny, nie taki jak tamte, ale z czasem tez stanie się tylko Twój , lep bo śliczniuchny

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba, choć to prawda że przyzwyczaiłam się do tych wielkookich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te nowe oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny aniołek. Ja kilka tyg temu tez kupiłam dwie foremki do buziek, chyba nawet mamy taką samą;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama robiłam foremkę ;)

      Usuń
    2. W sumie nawet nie wiedziałam, że są do kupienia takie cuda :D U nas, w Gdańsku, to ciężko znaleźć cokolwiek :/

      Usuń
  7. Oj ten aniołek ma wspaniałą twarzyczkę!! Taką delikatna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Podziwiam za talent do robienia takich cudów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój aniołek akurat mi bardzo się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę urocza ta buźka! Jeśli mogę zapytać, foremkę robiłaś metodą "dłubaną", czy "odciskaną" ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje zdanie jest takie, że talent masz i tyle :) Aniołek wyszedł cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, piegowaty aniołek :-) Po prostu uroczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)