piątek, 23 października 2015

RÓŻOWA SYRENKA


Dzień dobry!
 

Otworzyłam "szufladę ze starociami" i znowu wyszperałam coś, czego nie pokazałam, bo były inne prace, tematyczne, nowsze, albo takie, które bardziej mi się spodobały i którymi chciałam się podzielić. Postanowiłam, że trzeba zmniejszyć zasoby w owej "szufladzie". Stąd dzisiaj zapomniana już dawno różowe syrenka z kwiatkami. 
 



A że aniołek z tejże syrenki jest imprezowy to leci na party u Diany :)


Udanego weekendu!
Pozdrawiam, 
Ania

4 komentarze:

  1. jejku, jakie ona ma hipnotyzujące spojrzenie! :) i te usteczka :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna syrenka/aniołek! Usta są świetne i te przepiękne oczy, takie hipnotajzing :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można takie cudo trzymać w szufladzie?! :P Cudna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)