czwartek, 1 października 2015

PODAJ DALEJ


Dzień dobry!
Postanowiłam w końcu się zmotywować i zorganizować zabawę "Podaj dalej", do której zobowiązałam się już kilka miesięcy temu :) 

Ja zostałam wytypowana przez Anetę, której cudowności możecie oglądać TUTAJ. Paczką byłam zachwycona, bo nie spodziewałam się, że znajdę w niej tyle dobroci :) Cieszyłam się jak dziecko :)) Zwłaszcza, że głównym bohaterem przesyłki był cudowny filcowany misio. Podobne obserwowałam na blogu Anety już od jakiegoś czasu i strasznie się nimi zachwycałam, także jestem niezmiernie szczęśliwa wiedząc, że jeden z nich jest mój, mój i tylko mój! 
W sumie sami zobaczcie, co się kryło w paczce :)







A teraz przyszła pora na mnie! Otwieram nabór do zabawy :) Jeśli chcecie wziąć udział, to zostawcie pod postem komentarz, w którym to ogłosicie. Spośród osób, które się zapiszą wylosuję jedną, a ta otrzyma ode mnie prezent :) Oczywiście zwycięzca zobowiązuje się do zorganizowania zabawy na swoim blogu w przeciągu pół roku. 

Na zgłoszenia poczekam dwa tygodnie. Po tym czasie wylosuję szczęśliwca. Paczkę zaś wyślę do Świąt Bożego Narodzenia. A tak, żeby był miły prezent od Mikołaja ;) 
Zapraszam do zabawy!



Pozdrawiam!
Ania

10 komentarzy:

  1. cudeńka dostałaś, szczególniemisia Ci zazdraszczam ::) piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczuszka-miś słodki i kochany;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z miłą chęcią wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałaś świetne rzeczy, ale ten misio przebija wszystko, jest cudny! :) Ja bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. :):) cieszę się że miś się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah ten misio można stracić głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach zapomniałam dodać,że chętnie wezmę udział w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paczuszka, tyle wspaniałości się w niej znalazło :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności :) Trochę nie sprecyzowałaś, czy można wziąć udział, nawet jeśli pisze się o "innej branży", jeśli tak, to biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co sama zrozumiałam jeśli chodzi o tą zabawę to chodzi o to, żeby dzielić się swoją twórczością z innymi :) Jeśli możesz zrobić paczkę, którą wiąże się z tym co robisz i o czym jednocześnie jest Twój blog to nie ma problemu ;) Np. jeśli prowadzisz blog kulinarny to możesz wysłać zrobione przez siebie ciacha lub konfiturę :) Tak to widzę, ale generalnie zasady są dosyć luźne, więc ciężko mi sprecyzować ;)) Ja tam zapraszam do zabawy! Biorę Twój udział pod uwagę :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)