piątek, 21 marca 2014

SÓWKA - PUCHÓWKA :)

Witam, witam!
Na początku podziękowania! ;) Otóż bardzo chciałam podziękować wszystkim osobom, które zagłosowały na Rudego Teda! Z głównego źródła wiem, że nie wygrywa, ale cieszy mnie, że Wam się spodobał i poświęciliście swój czas dla niego ;) A kto wie co się stanie? Wyzwanie nadal trwa!

Pochwalę się jeszcze, że dałam się namówić na zajęcia Zumby i powiem szczerze, że się zakochałam ;) Załatwiłam sobie zastępstwo w pracy i od poniedziałku zaczynam chodzić regularnie. Jeśli któraś z Was myśli o zrzuceniu kilku kilogramów przed latem i plażingiem, podniesieniu swojej kondycji lub po prostu o świetnej zabawie przy energetycznej muzyce - ZACHĘCAM ;) 

A dzisiaj o małej sówce z masy solnej. Powstała z resztek, pomalowana na szybko, poprzecierana suchym pędzlem. Efekty - jak widać ;) Jestem z niej bardzo zadowolona. Mam zamiar zakupić matę magnetyczną, czy jak to się tam nazywa i zrobić z niej magnes na lodówkę ;)





Dla zainteresowanych dodam, iż Batman nadal zmaga się z wiosennym przesileniem - wyje, mruczy, ociera się o wszystko. Cóż... ;) Czasem się obrazi - jak to kobieta z kobiecymi problemami. Wchodzi wtedy w poszewkę od kołdry, odwraca się tyłem i spogląda na nas spode łba ;)


Nikt jej tego nie zabrania, przynajmniej przez jakieś pół godziny cieszymy się ciszą ;)
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za odwiedziny.
Mam zamiar jakoś rozprzestrzenić bloga. Jakieś rady, pomysły?

6 komentarzy:

  1. O zajęciach Zumby mogę pomarzyć...w moim przypadku raczej nie jest wskazane ;)
    Sówka rewelacja !!! :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sówka na magnesik idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, Twoje prace są takie miłe dla oczu- z podziwem zaglądam do Ciebie i napewno popróbuje takiej sówki sama w domu, może w większej wersji:)jest świetna!! dla mnie to ona może być nie tylko magnesem ale i brochą do sweterka:))) taką właśnie sobie wylepie, na agrafce:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane dziękuję ;)) Zawsze miło mi jest kiedy czytam takie słowa ;) Aż chce się dalej robić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu, jaka rewelacyjna! Sowa pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko mi się podoba, całapraca mi się podoba, cały blog mi się podoba, do schrupania wszystko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)