poniedziałek, 17 marca 2014

TAK SZARO ZA OKNEM...

Miała od poniedziałku wrócić wiosna, a widzę, że pogoda jest gorsza niż była wczoraj. Nie wiem, jak u Was, ale w Gdańsku jest szaro, ponuro, a do tego po prostu zimno. Deszcz i wiatr walą w okna, że aż strach... Niestety będę musiała zrezygnować z wycieczki na rowerze do Lidla i przejść się na piechotę do Biedronki ;) Dobrze, że jest pod domem!
A dzisiaj tak ogólnie. Udało mi się coś tam zlepić i nawet pomalować. Przyznam, że w piekarniku grzeje się już kilka aniołów, owiec i zajęcy ;) I mam też pomysł na krótki kurs. Ale wszystko w swoim czasie.

A teraz na pierwszym planie prezentują się Wam Atenka i Marysia. Podoba mi się ta odciśnięta sówka ;) 





A na drugim planie baranek z żółtaczką :D Taki jakiś mi się machnął w żółtym kolorze i masz. Do koszyczka się nada ;)) 


Na koniec przypominam Wam tą, która nas opuściła - wiosnę. Niestety ;) Wiosna uciekła, a z nią całe ciepło. I moje tulipany niestety też... Wczoraj musiałam się ich pozbyć, bo zaczęły się strasznie sypać...





ZAPRASZAM NA CANDY U OLIWII!!! ;)

http://oliwiaart.blogspot.com/2014/03/setny-post-i-candy.html

6 komentarzy:

  1. śliczne aniołki podobają mi się ich czuprynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocławia też pogoda dzisiaj nie rozpieszcza. Jak to dobrze, że Biedronka jest tak blisko :)) ...też się wybieram ;)
    Sympatyczne skrzydlate dziewuszki...baranek z żółtaczką taki kochany :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne aniołki, lubie te ich konopkowe kosmyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Baranek z żółtaczką, haha usmiałam się :D. Jest bardzo uroczy, do koszyczka idealny :).
    Dziewczyny też fajne, odbite sówki rewelacja :).

    OdpowiedzUsuń
  5. aniołeczki śliczności, motyw z sówkami na sukience bardzo oryginalny :)
    bardzo fajniutki żółciutki baranek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żółciasty baranek przeuroczy naprawde! a aniołki też fajowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)