piątek, 7 listopada 2014

MAŁA MI W ROLI GŁÓWNEJ!

Zmieniłam zdanie! Nie będę poprawiała Małej Mi tylko pokażę ją taką, jaka jest - niedoskonała (dla mojego oka na pewno ;)). Jak to Mała Mi. 
Najpierw powstała masosolna Mała Mi. Potem zabrałam się za malowanie torby. Przetrwała pranie w stanie doskonałym! Farba się nie sprała, ale ołówek, którym robiłam kontury też nie... Macie może na to jakiś pomysł? Nigdy bym nie pomyślała, że ołówek tak ciężko się spiera?! 

Torba już po praniu :)

Torba przed praniem.

Roboczo...

Dwie wredoty razem :)

Masosolna Mała Mi

A teraz złamanie moich zasad! Jak założyłam bloga, to zapowiedziałam, że nie będę brała udziału w zabawie z wyróżnieniami. ZMIENIAM ZDANIE! :) Dojrzałam! Ostatnio dostałam dwie nominacje i zamierzam na nie odpowiedzieć. Dokopałam się też do nominacji, którą otrzymałam w marcu tego roku :)  


I. Pierwszą nominację otrzymałam w marcu 2014 od Kasi z bloga Słono mi. Ruszyło mnie sumienie, że kiedyś nie odpowiedziałam na pytania, więc dokopałam się do zaległego posta i odpowiadam na pytania. Przepraszam Kasiu, że z taki opóźnieniem!


1. Kawa czy herbata? Niestety kawa...
2. Pies czy kot? Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie :) Uwielbiam jedno i drugie.
3.Wiosna czy zima? Wiosna zdecydowanie!
4.Kefir czy maślanka? Kefir :) Choć maślanką nie pogardzę!
5.Dzień czy noc? Dzień
6.Trampki czy adidasy? Trampki :)
7.Tapeta czy farba? Farba!
8.Spódniczka czy spodnie? Spodnie :)
9.Książka czy film? Książka!!!
10.Śnieg czy deszcz? Wybierając lepsze śnieg, ale wolę, jak nic nie pada ;)
11.Ciemność czy jasność? Jasność, bo widzę jak coś tworzę ;)

II. Druga nominacja jest od Edyty z bloga Aniołowo Masa Solna. To już kolejny raz kiedy zostaję przez Edytę doceniona, tym bardziej dziękuję :))

1. W życiu jest dla mnie ważne... żeby robić to, co się kocha i rozwijać te umiejętności pomimo przeciwności losu.

2. Lubię... wiosnę, kiedy jest najlepsze światło do pracy, a słońce tak przyjemnie grzeje :)

3. Tworzę... bo fajnie jest widzieć kiedy coś powstaje z niczego.

4. Rodzina... jest tylko jedna, więc warto o nią dbać.

5. O mnie... można powiedzieć, że jestem wstrętną punktualną perfekcjonistką, co często uprzykrza mi życie ;) 


III. Kolejna nominacja pochodzi z bloga Minimeble. To, co się tam dzieje przerasta moją wyobraźnię :) Fantastyczne małe mebelki, dopracowane w każdym calu! Ach! Zapraszam na bloga i dziękuję za wyróżnienie :)

1. Zdjęcia czarno-białe czy kolorowe? Czarno-białe :)
2. Kolorystyka wielobarwna czy monochromatyczna? Monochromatyczna, choć ostatnio coraz bardziej wielobarwna :)
3  Barwy ciepłe czy zimne? Zależy, ale raczej ciepłe.
4. Linie miękkie czy prostokreślne? Zdecydowanie linie miękkie!
5. Schematyczność czy niepowtarzalność? Niepowtarzalność.
6. Kompozycja z przepychem czy minimalistyczna? Minimalistyczna :)
7. Odbiorca Twojej twórczości anonimowy czy konkretny? Raczej anonimowy.
8. Odwzorowywanie rzeczywistości czy tworzenie z wyobraźni? Jak sama nazwa bloga mówi - Odtwórczo :) Także odwzorowywanie rzeczywistości!
9. Organizacja pracy w grupie czy indywidualna? Indywidualna, bo tylko wtedy mogę mieć pretensję sama do siebie, jak coś się nie uda.
10. Tematyka konkursu dowolna czy określona? Raczej dowolna.
11. Powolne i skrupulatne dążenie do celu czy szybki efekt? Niestety szybki efekt :) Mam nadzieję, że nie wpływa to na jakość...

A ja zapraszam do zabawy 7 kolejnych blogów:
http://www.tymonina-art.pl/
http://babaja-aga.blogspot.com/
http://fotograficznie-hobbystycznie.blogspot.com/
http://minifilcus.blogspot.com/
http://posolonepomysly.blogspot.com/
http://asiekmisiek.blogspot.com/
http://kacikmalejsowy.blogspot.com/

A moje 7 pytań to:
1. Tworzyć do szuflady, czy dla ludzi?
2. Denerwuje mnie, gdy ktoś....
3. Moja twórczość....
4. Lubię, gdy....
5. Moją słabością jest....
6. Chciałabym nauczyć się....
7. Planuję....

8 komentarzy:

  1. gratuluję noiminacji należało Ci się, oj należało, a małe Mi cudne, uwielbiam małą Mi a co do ołówka nie przeszkadza ,mała mi jest roztrzepano niedokładna więc idealnie pasuje niesprany ołówek, w koncu to mała Mi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała Mi jest genialna! A pomysł z torbą i napisem świetny ;). Dziękuję za nominację, ale nie biorę udziału w tego typu zabawach. Pozdrawiam ciepło ;).

    fotograficznie-hobbystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam muminki i Małą Mi, dlatego też jestem oczarowana tą torbą :). pomysłowy napis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, tu nie ma co poprawiać. Dla mnie doskonała ! :) Pomysł genialny ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podpisuje sie pod kolezankami, nic dodac nic ujac, a mała mi rozbraja tak jak za dziedzinnych lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu droga, nie mam pojęcia, co ty tu chciałaś poprawiać :) Twoje Małe Mi są bezbłędne! Masosolna jest niesamowita, ale ja oczywiście jestem przepełniona podziwem dla tej namalowanej - jest wspaniała :) Ciekawe, że ołówkowy szkic nie zszedł w praniu, ale w niczym to nie przeszkadza, bo wygląda tak, jak powinna, nic dodać, nic ująć :) Faktycznie, odpowiadanie na pytanka z nominacji są trochę czasochłonne, ale warto w wolnej chwili na nie odpowiedzieć - znów wiem o Tobie troszkę więcej :) Bardzo Ci dziękuję za nominację, jest mi niezmiernie miło! Z pewnością niebawem odpowiem na pytania :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze uwielbiałam Muminki, a Mała Mi była jedną z moich ulubienic:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)