wtorek, 25 listopada 2014

TORBA Z SOWĄ :)


Dzień dobry :)
Słoneczko świeci, kawka paruje, śniadanko czeka, a mąż śpi - idealny moment żeby napisać nowy post i pochwalić się tym, co tam sobie nabazgrałam :) O tak, moja przygoda z farbami ciągle się rozwija! Dziękuję za szczere opinie na temat poprzedniego obrazka :)) Ja nadal nie wiem, która wersja podobała mi się bardziej. No, ale jest tło - tego już nie zmienię :) 

A dzisiaj duża torba z sową! Ba, z sową mojego autorstwa od A do Z wręcz mogłabym powiedzieć, bo znikąd jej nie skopiowałam :))





Patrzę w jej oczyska i widzę gwiazdy na niebie :) Torba jest, że tak powiem, do wzięcia. Jeśli komuś się spodobała tak bardzo, że chciałby ją mieć, to zapraszam po szczegóły drogą mailową na ann.wlo@wp.pl :) 

Bardzo dziękuję Wam za podpowiedzi związane z zawijaniem tekstu! Zmieniłam już wszystkie posty na blogu :) Teraz, jeśli kogoś nie interesuje dany temat, nie będzie musiał przewijać całej strony :) Bo wiecie, jak to u mnie ze zdjęciami czasem bywa ;)

No! Mam już w głowie nowy plan na torbę ;) Także chyba postaram się go dzisiaj zrealizować ;) Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę!

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać Twoje prace, masz talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta torba:)
    masz talent!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmmm, no co ja mam napisać,żeby wyrazić mój podziw dla tej pracy?
    Cudowna,magiczna,przemyślana,pięknie skomponowana ,same ochy i achy !
    Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle patrzę na Twoje torby i myślę "JAK", no jak można tak doskonale je malować...

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz kolejny zadziwiają mnie pozytywnie Twoje torby !
    A powiedz jakiej firmy farbek używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sowa. Ma oczy trochę w stylu anime :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak z drukarni choć nie wiem czy w tym przypadku to nie obraza dla Ciebie. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać chyba stałam się psychofanką tego bloga (nie wiem jak mam się zwracać, Pani bloga? ;)) i przeglądam te wszystkie piękne prace. Jestem po prostu oczarowana i muszę powiedzieć, że ja też chcę umieć robić takie cuda ;) Jak stwierdziłam w poprzednim komentarzu czuję się zainspirowana i mam nadzieję, że też rozpocznę taką przygodę :) A ta sówka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam :)
      Co do zwrotów grzecznościowych - wystarczy Ania ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)