piątek, 24 lipca 2015

PARKA ŚLUBNA


Dzień dobry!
Ostatnio zdarza mi się wstawać o wczesnych porach. Dzisiaj postanowiłam, że skorzystam z okazji i napiszę post :) 


W planach miałam więcej parek ślubnych, ale niestety nie udało mi się ich zrobić. Póki co powstała więc jedna. Może coś jeszcze w tym temacie uda mi się ugryźć, zobaczymy jak będzie z czasem :)






Ze względu na porę nie będę się rozpisywała :) Bardzo dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. Cieszę się, że przyjęliście nową wersję aniołów z otwartymi ramionami :)


Pozdrawiam!
Ania


P.S. Parka leci (choć bez skrzydeł) na zabawę u Diany


13 komentarzy:

  1. Piękna parka;) Te cudowne oczęta-są takie zakochane;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu parka jest rewelacyjna, pięknie ją zrobiłaś z resztą wiesz co napiszę, widząc Twoje janioły:), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje anioły są boskie, już wiele razy to pisałam, ale w przypadku tej parki najpiękniejszy jest wzrok, spojrzenie, anielskie i takie wczesnomałżeńskie;) Oby Paulina i Janek przez całe życie tak na siebie patrzyli;))) dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ślubne rzeczy, a w Twoim wykonaniu parka jest świetna! :) Ten wzrok taki zakochany... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna parka! ślicznie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna para młoda. Najbardziej podoba mi się welon i biżuteria panny młodej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna para :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta parka! Oczęta powalają. Fajny pomysł z tymi życzeniami na tabliczce. I tak estetycznie napisane :D nie to co u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna para! Obłędne mają oczyska :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiego prezentu Młodzi na pewno od nikogo nie dostaną :) Będą mieli naprawdę piękną i niepowtarzalną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Wasze słowa są dla mnie główną mobilizacją do dalszego działania :)